המדריך לבחירת פלטפורמה לבניית אתרים ב 2022

המדריך לבחירת פלטפורמה לבניית אתרים ב 2022

בניית אתר היא לא קלה כמו שזה נראה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שאתה בונה אחד. אתה צריך לקחת בחשבון את העיצוב, האיחסון, התוכן וכיצד אתה רוצה שהאתר שלך ייראה על ידי הקהל שלך.

קיימות פלטפורמות רבות לבניית אתרים. חלקן בחינם, חלקם מציעות תקופות ניסיון בחינם וחלקן דורשות תשלום עבור השירותים שלהם. אבל איך תדעו איזו פלטפורמה הכי מתאימה לכם?

ישנם מספר גורמים שיכולים לעזור לך לקבל החלטה זו:

– איזה סוג אתר אתה רוצה לבנות?

– האם אתה רוצה שזה יהיה רספונסיבי?

-האם יש לו פונקציונליות של מסחר אלקטרוני?

-האם זה מיועד לשימוש עסקי או אישי?

שאלות אלו יעזרו לך לקבוע באיזו פלטפורמה לבנות את האתר שלך.

בחירת הפלטפורמה הנכונה היא החלטה מכרעת עבור כל עסק בעידן הדיגיטלי. הנה כמה מהגורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה.

-קלות שימוש

-עֲלוּת

-הדרכה/תמיכה

-שיווק וקידום אתרים

-מהירות ומדרגיות

-התאמה אישית

קשה לחזות מה יביא העתיד, אבל דבר אחד בטוח – הטכנולוגיה תמשיך להשתנות ולהתפתח. אנחנו לא יכולים לחזות מה יהיה עתיד הטכנולוגיה, אבל אנחנו יכולים לנסות לצפות את זה מראש.

יש כל כך הרבה סוגים שונים של אתרים בחוץ ויש הרבה פלטפורמות שונות המאפשרות לך ליצור אתר משלך. השאלה היא: באיזו פלטפורמה עלי לבחור?

התשובה תלויה במה שאתה רוצה שהאתר שלך יעשה וכמה זמן אתה רוצה להשקיע בו.

למה רוב האתרים בעולם בנויים על וורדפרס

וורדפרס היא מערכת חינמית של קוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שיצאה לראשונה בשנת 2003 המניעה 25% מהאינטרנט. זהו כרגע ה-CMS הפופולרי ביותר בשימוש באינטרנט, ומפעיל יותר מ-60 מיליון אתרים.

הפופולריות של וורדפרס נובעת מאופי הקוד הפתוח שלה, המאפשר למתכנתים לשנות ולהפיץ אותה באופן חופשי. זה גם אומר שיש הרבה מפתחים שתרמו לבסיס הקוד של וורדפרס, מה שעזר להפוך אותו למאובטח יותר.

וורדפרס קלה גם למתחילים לשימוש, עם ממשק פשוט ותיעוד נרחב זמין למשתמשים.

הפלטפורמה מניעה אתרים כבר יותר מעשור וכיום היא ה-CMS הפופולרי ביותר בעולם. הצלחה זו נובעת מקלות השימוש והתכונות החזקות שלה.

וורדפרס מציעה אפשרויות התאמה אישית נרחבות, המאפשרות לבעלי אתרים ליצור כל סוג אתר שהם רוצים. אפשרויות אלה נגישות באמצעות ערכות נושא, תוספים, ווידג'טים ותכונות רבות אחרות.

זו גם בחירה מצוינת למפתחים שרוצים לבנות אתרים משלהם מכיוון שקל להתאים אישית ולתחזק אותם.

וורדפרס תוכננה מהיסוד כך שיהיה קל לשימוש למפתחים, מה שהוביל לאימוץ נרחב שלה. הפופולריות של וורדפרס נובעת מקלות השימוש, ההרחבה והגמישות שלה – ניתן להתאים אותה ולהרחיב אותה על ידי כל מי שיש לו ידע בקידוד.

ל-CMS הזה יש ספרייה ענקית של תוספים שמרחיבים את הפונקציונליות של וורדפרס ומספקים תכונות נוספות כמו חנויות מסחר אלקטרוני, גלריות מולטימדיה, אתרי חברות, פורומים או בלוגים. זה הופך אותו לכלי גמיש מאוד עבור כל סוג של אתר או בלוג.

וורדפרס מפעילה יותר מרבע מאתרי האינטרנט בעולם, כולל אתרים בעלי פרופיל גבוה כמו הבית הלבן, נאס"א, האקונומיסט, ספוטיפיי, נייקי וג'נרל אלקטריק.

הפלטפורמה מציעה ממשק קל לשימוש למתחילים עם מגוון תבניות לעיצובים מקצועיים לבעלי ניסיון בעיצוב.

יצירת קשר מהירה